نمایندگی رسمی HP اچ پی پرینتر تونر وکارتریج HP

نمایندگی HP، نمایندگی رسمی HP ، نمایندگی رسمی اچ پی ، نمایندگی اچ پی ، کارتریج اچ پی ، کارتریج HP ،خرید پرینتر ، خرید کارتریج ، خرید سرور ،

نمایندگی رسمی HP اچ پی پرینتر تونر وکارتریج HP

نمایندگی HP، نمایندگی رسمی HP ، نمایندگی رسمی اچ پی ، نمایندگی اچ پی ، کارتریج اچ پی ، کارتریج HP ،خرید پرینتر ، خرید کارتریج ، خرید سرور ،

تونر و کارتریج HP,نمایندگی HP , پرینتر HP, چاپگر HP,

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
نتخاب چاپگر مناسب با وجود امکانات فراوان پرینترهای نسل جدید میتواند بسیار دشوار باشد .
کارتریج 85a
برای شناخت محصول مناسب خود کافیست پرینتر ها را در دو دسته عمومی یا خاص و خانگی و تجاری طبقه بندی کنیم .

اکثر پرینتر های بازار از جمله پرینتر های مخصوص چاپ عکس ,چاپ متن و ... در دسته پرینتر های عمومی قرار می گیرند و دسته کاربران چاپگرهای تخصصی مثل چاپگر های اتیکت و یا چاپگر های سه بعدی که خارج از محدوده بحث ماست .
کارتریج 85a
دو تکنولوژی رایج در پرینتر های عمومی لیزری و جوهر افشان بودن پرینتر است که به طور فزاینده ای در قابلیت ها با یکدیگر شباهت دارند اما هنوز هم تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم .

خریداران پرینتر باید بدانند اصلی ترین تفاوت پرینتر های جوهری و لیزری همرده در مصرف جوهر و کیفیت چاپ آن هاست پس به هنگاه انتخاب محصول مناسب لازم است از خودتان قبل از خرید اینگونه بپرسید :
  • چاپ عکس یا متن ؟
  • چند تعداد چاپ برگه در روز ؟
  • فقط پرینتر ؟ یا اسکن و کپی و پرینت ؟
جواب در ادامه :
کارتریج 85a
برای چاپگر های عمومی پسوند هایی به نام های آن ها بنا به قابلیت هایی که دارند افزوده میشود که هر کدام مفهومی دارند و شما برای شناخت محصول خود نیاز است با این اصطلاحات اشنا شوید .

  • ALO یا MFP یا MF : پرینتر های (AIO) همه کاره که به عنوان چاپگر های چند منظوره (MF) شناخته می شوند , در واقع اضافه شدن پیشوند (MF) به معنی دستگاه 4 کاره است که شامل پرینت , کپی , اسکن و فکس است . بسته به شرایط اگر علاقه دارید که پکیج کاملی از امکانات را در دسترس داشته باشید کافیست پرینتر های (MF) را انتخاب کنید

کارتریج 85a
']کارتریج 85a[/URL]
Canon Printer i-SENSYS MF4750







  • ADF : یکی از قابیت های مهم دیگر پرینتر ها ADF یا همان فیدر اتوماتیک سند است این قابلیت به دستگاه اجازه می دهد برای اسکن ,کپی ,یا فکس مجموعه ای از صفحات نیاز نباشد به صورت تک تک صفحات را درون دستگاه قرار دهید ADF مجموعه ای از صفحات را پشت سر هم به صورت اتوماتیک به سمت سنسوردستگاه میکشد .
  • ADFS : شما میتوانید در صورت نیاز پرینتری انتخاب کنید که فیدر کاغذ کش دو طرفه ADFS داشته باشد تا بتوانید کپی و اسکن دو طرفه انجام دهید .
  • WI-FI : برخی از پرینتر ها به طور مستقیم از طریق Wi-Fi به اینتر نت متصل میشوند تا برای دسترسی به محتوای چاپ انتخاب شده بدون استفاده از کامپیوتر را برای شما فراهم کند و یا امکاه چاپ تصاویر را از طریط تلفن همراه هوشمند را به شما بدهد . دستگاه های WI-FI دار به اخر اسم آن ها به اختصار w اضافه میشود .

کارتریج 85a
Canon Printer i-SENSYS MF4780W

به رنگ نیاز دارید ؟

در خرید یک پرینتر خانگی احتمالا به چاپ رنگی نیاز دارید ولی برای محیط های اداری که احتمالا تمام برگه های چاپ متنی هستند . هیچ دلیلی برای خرید پرینتر رنگی وجود ندارد .توجه داشته باشید که با خرید پرینتر های لیزری رنگی در محیط اداری می توانید به چاپ صفحات رنگی جزوات مجلات و تبلیغ روزنامه ها بپردازید اما در صورتی که پرداخت هزینه بیشتر برای شما توجیه اقتصادی داشته باشد , البته در این مورد مشاوران تیم هپتک توصیه می کنند اگر در خرید پرینتر رنگی و سیاه و سفید دو به شک هستید , برای چاپ در کسب و کار های کوچک پول خد را ذخیره کنید و به خرید چاپگر سیاه سفید بسنده کنید .

  • نکته قبل توجه که معمولا بعد از خرید زهن مشتریان خانگی را درگیر می کند اندازه پرینتر است , قبل از خرید پرینتر مورد نظر نیاز است که اندازه ان را روی میز کارتان تجسم کنید تا بعد از خرید درگیر ناراحتی های ابعاد بزرگ دستگاه نشوید .
Ethernet : علاوه بر پورت USB , اکثر پرینتر ها دارای پورت دیگری به نام پورت اترنت هستند , با استفاده ار پورت اترنت (LAN) کاربران بعد از متصل کردن پرینتر به شبکه می توانند بدون اتصال مستقیم بر روی آن پرینت بفرستند . پرینتر هایی که قابلیت اتصال کابل شبکه را دارا هستند حرف N به انتهای نام انگلیسی آن ها اضافه میشود .


کارتریج 85a
HP Printer LaserJet Enterprise M604N



فروشگاه اینترنتی هپتک

بزرگترین مرکز خرید و فروش پرینتر های چند کاره اچ پی و چاپگر های HP , تونر و شارژ کارتریج لیزری و جوهر افشان اچ پی , پلاتر و هد اچ پیHP

خدمات شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر و دستگاه کپی

تلفن :

02188822789
  • ۹۶/۰۱/۳۰
  • فروشگاه هپتک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی