نمایندگی رسمی HP اچ پی پرینتر تونر وکارتریج HP

نمایندگی HP، نمایندگی رسمی HP ، نمایندگی رسمی اچ پی ، نمایندگی اچ پی ، کارتریج اچ پی ، کارتریج HP ،خرید پرینتر ، خرید کارتریج ، خرید سرور ،

نمایندگی رسمی HP اچ پی پرینتر تونر وکارتریج HP

نمایندگی HP، نمایندگی رسمی HP ، نمایندگی رسمی اچ پی ، نمایندگی اچ پی ، کارتریج اچ پی ، کارتریج HP ،خرید پرینتر ، خرید کارتریج ، خرید سرور ،

تونر و کارتریج HP,نمایندگی HP , پرینتر HP, چاپگر HP,

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزش خرید کارتریج

نکاتی در مورد خرید کارتریج

نکاتی در مورد خرید کارتریج

کارتریج 85a

هنگامی که جوهر پرینتر (چاپگر) تمام میشود باید کارتریج آن تعویض شود تا مجددا بتوانید با کیفیت بالا پرینت های خود را انجام دهید. کارتریج ها مهم ترین قسمت پرینترها می باشند. به همین دلیل در هنگام خرید آنها باید دقت زیادی کرد.

در ادامه با آموزش نکاتی در مورد خرید کارتریج با ما همراه باشید.

- یکی از نکات مهم در هنگام خرید جوهر این است که از سازگاری آن با پرینتر مطمئن شوید، زیرا کاتریج های جوهر ها بر اساس مدل پرینتر و کارخانه سازنده ی آن به طور مجزا طراحی میشود و روی جلد آنها قابل رویت است. بنابراین در موقع خرید مدل و مارک کارخانه سازنده پرینتر خود را با مشخصات نوشته شده بر جلد کاتریج مطابقت دهید.

 کارتریج 85a

- کلا خرید جوهر سیاه رنگ کاتریج به صرفه تر از مشابه رنگی آن است. بنابراین قبل از هر اقدامی برای خرید موارد مصرفی آن را بررسی کنید. زیرا ممکن است پرینتر شما سیاه و سفید باشد در این صورت مقدار قابل توجهی از هزینه خرید را صرفه جویی میکنید.


 - بعضی از جوهر ها بسیار گران قیمت بوده و با بررسی کامل بازار پرینتر در مییابید که قیمت خرید کاتریج جوهر پرینترتان با خرید یک مدل جدید پرینتر به همراه جوهر اختلاف چندانی ندارد . در این صورت اقتصادی ترین راه آن است که پرینتر خود را عوض کنید!!

- اکثر جوهر ها برای کسب رضایت مشتری دارای ضمانت نامه کارخانه سازنده هستند و تنها راه برای حفظ ضمانت نامه نگه داشتن برگه اصلی خرید، بسته کاتریج و اطلاعات ضمانت نامه است.
اگر جوهر با کیفیت دلخواهتان کار نکند اکثر کارخانه ها ملزم به تعویض و یا برگرداندن کل مبلغ به شما هستند.

- امروزه تونر کارتریج ها در دو حالت اورجینال و طرح به بازار عرضه میشوند که محصولات طرح از قیمت چایین تری در مقابل اورجینال برخوردار است اما اگه کیفیت مناسب را نداشته باشد در دراز مدت میتواند هزینه های مصرفی بیشتری را برای پرینتر به وجود بیاورد که رایج ترین آن خراب شدن هد پرینتر میباشد.

مطالب مرتبط :

لیست همه کارتریج های اچ پی

آموزش شارژ کارتریج جوهرافشان

سوالات متداول مشتریان

 کارتریج 85a

 

چرا از هپتک خرید کنیم؟
هپتک ، نمایندگی رسمی کارتریج های اچ پی
فروشگاه اینترنتی هپتک بزرگترین واردکننده ی  کارتریج های اوریجینال پرینتر و پلاترهای اچ پی ، محصولات خود را با نازل ترین قیمت و طرح های مختلف در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد. 
شما می توانید با ورود به بخش کارتریج های فروشگاه اینترنتی هپتک کلیه محصولات موجود در این بخش را مشاهده فرمایید


کارتریج 85a

  • ۹۶/۰۲/۰۲
  • فروشگاه هپتک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی